Nagy Bianka, 8. osztály

8. osztályos tanuló

Mikor a Tanár Úr felvetette, hogy lesz egy túra januárban, nagyon megörültünk. Nem sejtettem, mikor elhagytuk az autó kényelmét, hogy ilyen jó kalandba lesz részem. Beszélgettünk, jól szórakoztunk és egymást örömmel segítettük. Magamból kiindulva nem gondoltam, hogy valaha le tudom győzni a félelmemet. Nem számítottunk rá, hogy ilyen szép helyek vannak a közelünkben. A Bakony egyik legszebb helyén jártunk. Kihívásokkal teli és eseménydús kirándulás lett a nap végére. Nem sok embernek maradt száraz a cipője. Összességében én nagyon jól éreztem magam, és remélem még több ilyen kalandban lehet részem.

Fényképek ide kattintva érhetők el.

Bakker Mariska

7. osztályos, holland anyanyelvű tanuló

Egész jó volt a túra. Az elején nem tudtam elképzelni hogy én a Bakonyba mennék kirándulni, de ott Bakonyba mindent teljes figyelemmel magamba felvettem. Sokkal izgalmasabb lett mint gondoltam. Egy hegyre felmásztunk, ugortunk kis patakok fölött... Végül, amikor visszajöttünk, biztos voltam benne: csodálatos volt a túra.

Fényképek ide kattintva érhetők el.

Ürmös Ivett

Áldás békesség!
A túra nekem tetszett! Gyönyörű környezet, jó társaság. A Bakony ezen részén azelőtt még nem voltam, ezért ez egy új emlék. Bár voltak olyan helyzetek amikor azt mondtam hogy: Inkább visszafordulok! Mégis mentem tovább. Remélem a májusi biciklizés is ilyen jó lesz! :-)

Fényképek ide kattintva elérhetők.

Csákvári Zsófi

7. osztályos tanuló

Elsősorban szeretném megköszönni a lehetőséget Pintér Péter Tanár Úrnak és Szakács Sándor Tisztelendő Úrnak, hogy részese lehettem a szombati bakonyi túrának. Úgy gondolom, egy izgalmakkal teli kiránduláson vettünk részt,amely felejthetetlen emlék mindannyiunk számára! Jó volt egy kis időt közösen eltölteni és a Bakony szebbnél-szebb helyeit megismerni. Remélem a későbbiekben is lesz még ilyen izgalmakkal teli kirándulásban részünk!

Nemes Virág

8. osztályos tanuló

Bejártuk Bakony egyik legszebb útvonalát. Messze el kell hagynunk a civilizációt, ha a hegység igazi vad arcát akarjuk látni. Néha csak néhány szikladarab kandikált ki a vízből. Hidat ne keressen erre felé senki. Néhol farönkökön, másol csúszós masszív sziklákon kellett átvergődnünk a túlsó partra, ami nem kis ügyességet kívánt. A túra nehezebb szakaszain segítőkészen helyt álltunk egymásért. Érdemes egyszer eljutni ide ugyanis a látvány minden addigi természetélményünket felülírja. Ha besüt a nap, ha nem, a Kerteskői-szurdokban sosem látott mesevilág tárul a szemünk elé.

Oláh Dominik

Indulás előtt mindenki rosszra számított, de szerintem élvezetes és tanulmányos volt a túra. Voltak nehéz akadályok, de mindent leküzdöttünk. Egyben jó kis csapatépítő is volt, és a végén mindenki boldogan ment haza.

Egyéb beszámolók

7. osztályos tanuló

Jó érzés volt a szabadban lenni. Friss volt a levegő, jó volt hogy mindig újabb akadályok jöttek és mindig teljesíteni tudtam. Tetszett hogy mindenhonnan barátok vettek körül és segítettek ha valami baj volt.